Η Antifa Negative για την ανυπαρξία κριτικής του αντισημιτισμού στην ελληνική αριστερά

antifa-negativeΑπόσπασμα συνέντευξης της ANTIFA NEGATIVE (Αθήνα) στο ριζοσπαστικό περιοδικό “PHASE 2 – ενάντια στην πραγματικότητα”

Φεβρουάριος 2013

PH2: Μοιράζεται το αριστερό κίνημα στην ελλάδα τις απόψεις σας; Υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε αυτές τις εκτιμήσεις από πολιτικές φράξιες μέσα στο κίνημα και πως θα τις περιγράφατε; Ακόμα, π.χ., και στο ζήτημα του αντισημιτισμού…

Θα λέγαμε πως η μέινστριμ αριστερά έχει την αντίθετη θέση από την δική μας. Αλλά…όπως θα έλεγαν και οι Café Morgenland «κάποια πράγματα είναι τόσο λάθος,που ούτε τα αντίθετα τους δεν είναι σωστά». Το πρόβλημα τους μας είναι εμφανές. Αγαπούν τόσο πολύ τον ελληνικό λαό τους που δεν μπορούν να αναπτύξουν πολιτικές θέσεις που βλάπτουν με οποιοδήποτε τρόπο το αντικείμενο της λατρείας τους.

Είναι βαρετό να σας προσφέρουμε έναν πολιτικό χάρτη των ομάδων της αριστεράς, με βάση τις θέσεις τους για την κρίση. Παρόλα αυτά θα μπορούσαμε να πούμε μερικά πράγματα για τις θέσεις τους όσον αφορά τον ρατσισμό και τον αντισημιτισμό. Το κύριο κομμάτι της Αριστεράς βλέπει τον ρατσισμό ως αποτέλεσμα της κρίσης. Για αυτούς, συμπεριλαμβανομένου του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ και πολλές άλλες φράξιες της άκρας αριστεράς, ο ρατσισμός είναι ένα δευτερεύον ζήτημα και ο αντισημιτισμός… απλά ανύπαρκτος. Μόνο μια μειοψηφία της αριστεράς βάζει τον ρατσισμό ως προτεραιότητα στην ατζέντα τους, και από αυτούς οι περισσότεροι εστιάζουν στους νεοναζί και όχι στις δραστηριότητες της ελληνικής κοινωνίας. Μόνο ελάχιστες ομάδες συμφωνούν με την πολιτική θέση ότι η «ελλάδα είναι μια χώρα ρατσιστών»- τόσο λίγες που θα μπορούσαμε να τις αναφέρουμε ονομαστικά! Αυτή η κατάσταση φυσικά μειώνει το εύρος επιλογών για πολιτικές συμμαχίες.

Όσον αφορά τον αντισημιτισμό, σχεδόν κανείς δεν καταλαβαίνει ή δεν θέλει να καταλάβει τίποτα και η μοναξιά είναι δεδομένη για όποιον διαφωνεί με τον αντισημιτισμό στο κίνημα ή στην κοινωνία. Και ας μην πούμε για την αντίσταση στον αντισιωνισμό ως τέτοιο. Είναι πολύ πιο εύκολο να βρεις κριτική στον αντισημιτισμό σε μια συντηρητική εφημερίδα παρά μια αριστερή. Δυο παραδείγματα από την πρόσφατη ελληνική πραγματικότητα. Το πρώτο είναι όταν ο Τζίμης Πανούσης διαφήμισε το νέο σόου του γεμίζοντας την πόλη με αφίσες-φανταστείτε πάνω από 10.000 αφίσες στην Αθήνα. Οι αφίσες φέρουν μια σβάστικα-αστέρι του Δαβίδ. Ο μόνος που έγραψε κάτι εναντίον ήταν ένας δημοσιογράφος της Καθημερινής.

Δεύτερο παράδειγμα: η Μαρία Παντελή, το όνομα της οποίας ήταν στην διαβόητη ‘λίστα Λαγκάρντ’, μια λίστα που συμπεριλάμβανε 2.000 ονόματα ελλήνων εκατομμυριούχων που μετέφεραν το κεφάλαιο τους σε τράπεζες στην Ελβετία, επειδή φοβόντουσαν ελληνική χρεωκοπία και επίσης επειδή δεν ήθελαν να φορολογηθούν από το ελληνικό κράτος, έδωσαν χτες συνέντευξη στο ΒΗΜΑ. Η Παντελή ήταν σύμβουλος του πρώην υπουργού Οικονομικών αλλά και ενός ελληνο-ισραηλινού επιχειρηματία, του Μιωνή. Και στοχοποιήθηκε, ακριβώς, από τα ελληνικά ΜΜΕ πέρσι ως εκπρόσωπος του ‘καπιταλιστή τοκογλύφου’. Η Παντελή δήλωσε: “Υπάρχει ένα ισχυρό λόμπι αντισημιτών στην ελληνική κυβέρνηση.” Είπε, επίσης, πως ολόκληρη η στοχοποίηση του αφεντικού της και της ίδιας ξεκίνησε από τον Μάκη Βορίδη, παλιό συμμαθητή του Μιωνή. Ο Βορίδης ανήκε μέχρι πέρσι στο ακροδεξιό κόμμα ΛΑΟΣ και όταν ήταν φοιτητής της Νομικής, φωτογραφήθηκε να κουβαλάει ένα τσεκούρι πριν να επιτεθεί μαζί με φίλους και συντρόφους του σε αντιφασιστική πορεία. Τον απέβαλλαν από το Σωματείο των Φοιτητών Νομικής τότε αλλά όχι την ίδια την Νομική. Μετά, πήρε την θέση του «εκπαιδευτή» στους νεοναζί της Χρυσής Αυγή. Μετά δούλεψε ως δικηγόρος και έστησε μια διακριτή εθνικιστική οργάνωση,το ‘Ελληνικό Μέτωπο’. Τώρα έχει ανέβει στα ανώτατα κλιμάκια της ιεραρχίας της Νέας Δημοκρατίας. Πιστεύουμε πήρατε μια γεύση ελληνικής πραγματικότητας… από αυτές τις γραμμές. Και τώρα φανταστείτε έναν ριζοσπαστικό χώρο στην ελλάδα που θεωρεί τον αντισημιτισμό ως ανύπαρκτο ζήτημα ή την σύνδεση ανάμεσα σε κρίση και αντισημιτισμό ως άνευ ουσίας, ή να μας αποκαλούν αυτοί οι ‘σύντροφοι’: ‘πράκτορες του Ισραήλ’ και ‘τρελούς που βλέπουν φαντάσματα’.

Και αυτό επειδή είναι τόσο…έλληνες στην Αριστερά. Ακριβώς όπως ο συντηρητικός, πρώην ναζί, υπουργός της Νέας Δημοκρατίας βλέπει ότι η στοχοποίηση ενός Εβραίου ως υπεύθυνου για την ελληνική κρίση θα είναι καλό κόλπο για να πείσει ότι οι Εβραίοι είναι υπεύθυνοι για την ελληνική κρίση, αντίστοιχα η ελληνική αριστερά στοχοποιεί το ελληνικό κράτος επειδή είναι πολύ ‘σοφτ’ προς το εβραϊκό κράτος. Είναι κοινό ανάμεσα στους αριστερούς να κατηγορούν το ελληνικό κράτος ως φιλοσιωνιστικό, ειδικά μετά την τυπική συμμαχία του Ισραήλ με την ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια. Αλλά πως διαφέρει αυτό από τον λόγο περί ZOG των νεοναζί;

Κι ένα πιο πρόσφατο που μας αφορά. Η τελευταία μας αφίσα καλούσε σε εκδήλωση ενάντια στον ελληνικό αντισημιτισμό. Η αφίσα είχε ένα κίτρινο αστέρι του Δαβίδ,σαν αυτά που αναγκάζονταν να φοράνε οι Εβραίοι πριν 70 χρόνια. Λοιπόν, αυτή η αφίσα κέρδισε το βραβείο πιο σκισμένης αφίσας για το 2012 εφόσον κράτησε μόνο λίγες ώρες ή μέρες στους τοίχους του κέντρου και των Εξαρχείων. Αυτή είναι η κατάσταση όσον αφορά την κριτική του αντισημιτισμού. Φυσικά δεν χάνουμε την πίστη ή αν προτιμάτε την τρέλα μας… Για το Antifa Negative η υπεράσπιση του δικαιώματος ύπαρξης του Ισραήλ είναι ένα ζήτημα προτεραιότηας στον αγώνα μας ενάντια στον ελληνικό αντισημιτισμό. Αυτή η θέση μας συμπεριλαμβάνεται στο «ανθελληνικό μανιφέστο!»: «Ο ανθελληνικός αντιφασισμός μέσα στο πλαίσιο του αντισημιτικού οχετού στην ελλάδα κι αλλού αναγνωρίζει ως δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ αντισιωνισμού και αντισημιτισμού, για αυτό διακηρύσσει ότι «κάθε αντισιωνισμός είναι αντισημιτισμός». […] Το «ποτέ ξανά» σ ή μ ε ρ α φαίνεται ότι μπορεί να το εγγυηθεί για τους Εβραίους – και σε ένα μίνιμουμ πάντα – μόνο ο ισραηλινός στρατός και κανείς άλλος. Ισραήλ και Ολοκαύτωμα (Shoah) για εμάς πάνε μαζί. Λέμε για ‘εμάς’, γιατί άλλοι (ακόμα και επιζώντες του Ολοκαυτώματος), μπορούν να το δουν αλλιώς και να είναι όμως παρά τις διαφορές τους, επίσης υπέρ της ύπαρξης του κράτους του Ισραήλ. Η κυρίαρχη διαφορά ανάμεσα σε εμάς και σε όλους σχεδόν τους άλλους (εκτός π.χ. επιζώντων όπως του Ζαν Αμερύ και μερικούς ελάχιστους ακόμα), είναι ότι για εμάς δεν τελειώνει το θέμα του Ολοκαυτωματος με την εξασφάλιση της ύπαρξης του Ισραήλ, αυτό μάλιστα θα ήταν το ελάχιστο. Επειδή ακριβώς το Ολοκαύτωμα, λόγω παρελθόντος δεν διορθώνεται, αποτελεί ένα ζήτημα που ούτε απαντήθηκε ούτε λύθηκε και άρα παραμένει ανοιχτό.»

  • Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της antifa negative εδώ. Η antifa negative γεννήθηκε (αντικαθιστώντας την υπογραφή του antifacasadelcampo) το Μάϊο του 2012 στην Αθήνα από μετανάστες και μη, με βάση ένα ιδρυτικό κείμενο που έχει υπογράψει και συζητήσει κατά τη δημιουργία της – το “μανιφέστο για έναν ανθελληνικό αντιφασισμό!” (βλέπε εδώ) .

Published by DiKra

Blogging on antisemitism and the memory of the Shoah in Greece & Europe

28 thoughts on “Η Antifa Negative για την ανυπαρξία κριτικής του αντισημιτισμού στην ελληνική αριστερά

  1. Για το «Όχι Εχτός Νόμου» – Μια απάντηση στους φιλοχρυσαυγίτες ηγέτες ΣΥΡΙΖΑ – ψευτοΚΚΕ
    (αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα της Οργάνωσης για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ – ΟΑΚΚΕ)

    http://kokkinometerizi.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html

  2. Επειδή για κάποιο λόγο το σύστημα σας δεν δέχεται σχόλια σε παλαιότερα ποστ, θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις για το ποστ του άρθρου του Δ. Φύσσα.

    α. Χρησιμοποιείται για εικονογραφήσεις φωτογραφίες του Νίκου Ζαχαριάδη, δημοσιογράφου παλαιότερα του Π. Κωστόπουλου (όπου έκτιζαν παρέα τον εθνολαϊκισμό του ελληναρά) και μετέπειτα του Θ. Αναστασιάδη στην ναζιστοφυλλάδα Πρώτο Θέμα. Εκεί ανάμεσα στα διάφορα ο Ζαχαριάδης θεώρησε ως χίουμορ να κάνει black up και να πάει σε συγκεντρώσεις Αμερικάνων στην Αθήνα παραμονή της πρώτης εκλογής Ομπάμα.

    β. Τα free press (lifo,AV) καθώς και site όπως το protagon -τα λεγόμενα και ως site εκπροσώπησης της κοινής λογικής- υπήρξαν στο μετερίζι της ανάπτυξης των δύο άκρων και του ξεπλύματος της ελληνικής ακροδεξιάς και δε ζητημάτων που αφορούν τον αντισημιτισμό (Υπόθεση Κωτούλα, μη κάλυψη της δίκης του Σάββα Μιχαήλ, εξωραϊσμός Βορίδη-Γεωργιάδη). Το δε άρθρο του Φύσσα οφείλεται περισσότερο σε αντιαριστερά αντανακλαστικά (όπου αριστερά ένας ετερογενής χυλός με το τι η νεοφιλελεύθερη κοινή λογική θεωρεί αριστερά) παρά σε ειλικρινή αντιφασιστική ιδεολογία στην οποία περιλαμβάνεται και η σύγκρουση με τους αντισημίτες.

    1. Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να έχουμε αναδημοσιεύσει άρθρα πχ της Ξένιας Κουναλάκη με το αιτιολογικό ότι δημοσιεύει στην “Καθημερινή”, η οποία “Καθημερινή” δημοσιεύει άρθρα πχ του Μπάμπη Παπαδημητρίου. Είναι δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε για τον κ. Φύσσα, εμείς δημοσιεύσαμε ένα μέρος του άρθρου με βάση το περιεχόμενό του. Αν τα ελληνικά ΜΜΕ κάνανε σωστά τη δουλειά τους σε σχέση πχ με την κάλυψη της δίκης του Σ. Μιχαήλ -και όχι μόνο η Lifo, AV ή protagon- ιστολόγια σαν αυτό εδώ δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης.

  3. Eίναι προφανές ότι καθεστωτικά ΜΜΕ που ξεπλένουν το φασισμό όπως το Συγκρότημα Αλαφούζου και η Καθημερινή δεν μπορούν να ορθώσουν πιστευτό αντιφαστικό λόγο και τα όποια άρθρα όπως αυτά της Κουναλάκη αποτελούν στρακαστρούκες. Δηλαδή, τι να κάνω τον κατ’επίφαση αντιφασισμό της Κουναλάκη όταν η ίδια δεν μπορεί να βγάλει κιχ για “τους ακτιβιστές της ΧΑ” του συναδέλφου Κατσίγερα, το ξέπλυμα του αντισημίτη Καρατζαφέρη από τον Παπαχελά και τα στημένα ρεπορτάζ της εφημερίδας στον Αγ. Παντελεήμονα.

    Επίσης ξαναρωτώ, θεωρείτε λογικό να βάζετε υλικό ενός τύπου που χρησιμοποίησε ρατσιστικές πρακτικές όπως το black up σε ένα site για τον αντισημιτισμό;

    Τέλος, η απουσία πληροφόρησης για τον αντισημιτισμό στην Ελλάδα, όπως και το ξέπλυμα νεοναζί, δεν είναι τυχαίο γεγονός στα ΜΜΕ της κοινής λογικής αλλά πολιτική απόφαση των ιδιοκτητών τους. Άρα τα “ΜΜΕ κάνουν σωστά την δουλεία τους [σύμφωνα με τα αφεντικά τους] και όχι το αντίθετο.

    1. 1. Αναφερθείτε με στοιχεία στο ζήτημα του black up.
      2. Εσείς έχετε δημόσια δράση αναφορικά με το φαινόμενο του αντισημιτισμού; Ή κρίνετε τους άλλους εκ του ασφαλούς;
      3. Δεν είπα ότι είναι “τυχαίο” το γεγονός ότι τα ΜΜΕ δε λειτουργούν σωστά.

  4. Aπειλές από την ΧΑ δεν συνιστούν έμπρακτο αντιφασισμό.Το σύνολο των πρώην υπαρχηγών της ΧΑ και πρώην μέλη της δέχοντε απειλές από την ΧΑ δεν αλλάζει το γεγονός ότι παραμένουν νεοναζί αντισημίτες.

    Σχετικά με το 1 ρωτήστε τον ίδιο τον Ζαχαριάδη, δεν υπάρχει το κείμενο στα ηλεκτρονικά αρχεία του ΠΘ,το άρθρο το έχω διαβάσει ο ίδιος στην έντυπη έκδοση της. Σχετικά με το 2 η δημόσια δράση αφορά τον αντιφασιστικό χώρο και μέσα σ’αυτό και η δράση ενάντια στον αντισημιτισμό. Και επειδή γι’αυτό το λόγο το όνομα μου έχει εμφανιστεί δυο φορές στον “Στόχο” (και επί Καψάλη και επί Χατζηπαρασκευά) δεν κρίνω εκ του ασφαλούς.

  5. Ας μην εξισώνουμε δημοκράτες με πρώην Χρυσαυγίτες. Ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί.
    Ο έμπρακτος αντιφασισμός συνεπάγεται αυτόματα και δράση ενάντια στον αντισημιτισμό; Πού το έχετε δει αυτό στην Ελλάδα; Σχεδόν όλοι οι αντιφασίστες ξερνάνε όταν ακούνε τη λέξη “Ισραήλ”.
    Αν όντως έχετε στοχοποιηθεί και εσείς από τον “Στόχο”, τότε με την Κουναλάκη σας ενώνουν πιο πολλά πράγματα απ’ότι νομίζετε.
    Αυτό με τον Ζαχαριάδη θα το ψάξω, όχι μέσω του ίδιου, μιας και δεν τον γνωρίζω.

    1. Ο καθένας αντιλαμβάνεται τον αντιφασισμό όπως τον νομίζει. Προσωπικά θεωρώ ότι η μάχη απέναντι στον αντισημιτισμό,την ομοφοβία και τον ρατσισμό είναι βασικά θεμέλια της αντιφασιστικής δράσης. Επίσης θεωρώ ότι μονοθεματικές ατζέντες στον αντιφασισμό είτε αφορά τον αντισημιτισμό,την ομοφοβία,τον ρατσισμό ή τον αντικουμμουνισμό είναι προβληματικές.

      Επίσης το “ξερνάνε με την λέξη Ισραήλ” είναι μια τεράστια κουβέντα διότι άλλο τα αντισημιτικά ξερατά που δαιμονοποιούν το Ισραήλ και τους Ισραηλινούς ή ακόμα και τους ισραηλίτες και άλλο κριτικές για συγκεκριμένες πολιτικές και κυβερνήσεις της χώρας είτε αφορούν ζητήματα όπως το Παλαιστινιακό ή άλλα θέματα εσωτερικής πολιτικής. Διότι άμα το δεύτερο θεωρείτε αντισημιτισμός τότε έχουμε το αντίστοιχο με το Δόγμα Σαμαρά όπου όσοι κριτικάρουν τις πολιτικές της ΝΔ θεωρείτε ανθέλληνας ή προδότης.

      1. Για να κάνετε όμως “κριτικές για συγκεκριμένες πολιτικές και κυβερνήσεις της χώρας”, θα πρέπει να έχετε όσο το δυνατόν πλήρη και ελεγμένα (διασταυρωμένα) δεδομένα (αντί για προπαγάνδα που μηρυκάζει τις “παλαιστινιακές” διαστρεβλώσεις) όπως επίσης, να κρατούνται “ίσες αποστάσεις” από τις δύο (=ας πούμε) πλευρές. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει την ταυτόχρονη κριτική και της άλλης πλευράς και τα εγκλήματα σε βάρος των Ισραηλινών, παράδειγμα. Αλλά αυτό, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ του αριστερού αντισημιτισμού είναι σχεδόν ανύπαρκτο και στον τύπο (που αναδημοσιεύει κυρίως από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης) αλλά και σε πολιτικό επίπεδο. Παραδείγματα άφθονα.

        Προτείνω το “Myths & Facts: A Guide to the Arab-Israeli Conflict “, εδώ
        http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/myths3/mftoc.html

        1. και σε .pdf εδώ (2012. Σημ.: η on-line version ενημερώνεται διαρκώς και τα νέα στοιχεία περιλαμβάνονται στην επόμενη έκδοση).

          Click to access MythsEnglish2012.pdf

          INFO:
          Myths & Facts: A Guide to the Arab-Israeli Conflict
          By Mitchell G. Bard (2001) – new and updated 2012 edition

          Copyright © American Israeli Cooperative Enterprise (AICE) Inc., 2012
          All rights reserved. No part of this book may be reproduced in any form without the written permission of AICE, Inc.
          ISBN 0-9712945-6-9
          Printed in the United States of America

  6. @Servitoros, το αντιφασιστικό κίνημα οφείλει πρώτα να εντάξει τον αντισημιτισμό στη θεματική του ως διακριτό πρόβλημα και μετά να αποφασίσει για το πως αυτό θα συνδυαστεί με τις υπόλοιπες θεματικές. Το παρόν κείμενο των Antifa Negative το διαβάσατε;

    Πάμε να δούμε τι κάνανε το 2009 στη Λάρισα μέλη του αντιφασιστικού κινήματος:
    “Η Λάρισα υπήρξε η πόλη στην οποία η αντισημιτική παράνοια της Αριστεράς και της Δεξιάς εκδηλώθηκε με ιδιαίτερη μανία. Κατά την διάρκεια πορείας για τις συνθήκες στις φυλακές στις 17/1 αναρχικοί και παλαιστίνιοι διαδηλωτές επιχείρησαν να βανδαλίσουν την συναγωγή της πόλης. Αυτόνομοι από συγκεκριμένη ομάδα που συμμετείχαν στην πορεία τους απέτρεψαν, παρά τις αντιδράσεις λοιπών μερών της διαδήλωσης. Η Συναγωγή χρειάστηκε και άλλες μέρες την προστασία από διμοιρίες των ΜΑΤ, ενώ συνθήματα των διαδηλωτών επαναλάμβαναν τις γνωστές κατηγορίες οτι οι εβραίοι ελέγχουν την Ελλάδα και οτι η Αστυνομία προστατεύει “τους αφέντες” της.”

    Και στη Δράμα, την ίδια περίοδο:
    “Το Μνημείο του Ολοκαυτώματος καλύφθηκε με συνθήματα υπέρ της Παλαιστίνης. Δεν είναι προφανώς η πρώτη φορά – ξεχωρίζει η φορά που αριστερός “ακτιβιστής” είχε φροντίσει να ανακοινώσει την βεβήλωση που πραγματοποιήθηκε λίγο μετά. Πέρα από το ανορθόγραφο σύνθημα, οι επίδοξοι ειρηνόφιλοι διέγραψαν και τα ονόματα των εβραϊκών κοινοτήτων της Δράμας, της Καβάλας, της Νέας Ορεστιάδας, του Διδυμότειχου, της Ξάνθης, της Κομοτηνής, των Σερρών και της Καβάλας που δολοφονήθηκαν από τους ναζί Γερμανούς και τους Βούλγαρους σύμμαχους τους – το τι μήνυμα ήθελαν να περάσουν το αφήνω σε εσάς.”
    Via http://abravanel.wordpress.com/2009/09/27/antisemitic_violence_jan09/

    Καλό θα είναι, λοιπόν, να επιχειρηματολογούμε με βάση την πραγματικότητα και όχι διάφορες αγνές προθέσεις. Δεν απαγόρευσε κανένας στο αντιφασιστικό κίνημα να ασκεί κριτική στο Ισραήλ, κανείς όμως -και όχι μόνο το αντιφασιστικό κίνημα- δεν ασχολείται με την κατάσταση στη Συρία, την Αίγυπτο ή την Κίνα.

  7. Μιας και αναφέρθηκε το όνομα του Σ. Μιχαήλ, πάμε να δούμε τι λέει για τους συντρόφους του:
    “Εδώ, ας πούμε, μετά την τελευταία ισραηλινή εισβολή στον Λίβανο, υπήρξε αριστερή εφημερίδα που βγήκε με τίτλο «Εβραίοι, φονιάδες των λαών». Αν είναι δυνατόν! Κι εγώ ασκώ κριτική στο ισραηλινό κράτος, και μάλιστα έντονη, όχι όμως από αντισημιτική σκοπιά. Φανταστείτε ότι ενώ στο ΕΕΚ προβάλαμε την αντισημιτική διάσταση της δίκης μου, υπήρχαν σύντροφοι αριστεροί από άλλους χώρους που θεωρούσαν «ασύμφορο» να τονίζουμε κάτι τέτοιο! Ο Εβραίος ως το απόλυτο κακό. Να συμπληρώσω ότι η Χ.Α. θεωρεί ότι ακόμα κι ένας Πακιστανός μουσουλμάνος είναι ψυχικά Εβραίος – είναι γραμμένο αυτό.”
    http://www.lifo.gr/mag/features/3974

    1. Και για να το συγκρίνουμε/επεκτείνουμε, μιά σελίδα με συνδέσμους που καταδεικνύουν αρκετά τον αριστερό αντισημιτισμό, εξίσου επικίνδυνο με τον ακροδεξιό

      http://www.paulbogdanor.com/antisemitism.html

  8. Για να κάνετε όμως “κριτικές για συγκεκριμένες πολιτικές και κυβερνήσεις της χώρας”, θα πρέπει να έχετε όσο το δυνατόν πλήρη και ελεγμένα (διασταυρωμένα) δεδομένα (αντί για προπαγάνδα που μηρυκάζει τις “παλαιστινιακές” διαστρεβλώσεις)
    —-
    Τα ίδια λέει και ο Δενδιάς με την ομάδα Μουρούτη όταν δημοσιεύει η Γκάρντιαν και οι άλλες ξένες εφημερίδες άρθρα για την ΧΑ και την ΕΛ.ΑΣ.. Εν τέλει το τι διαβάζω και το πως το φιλτάρω είναι προσωπικό μου ζήτημα εκτός και εάν είστε από πάνω μου και ξέρετε τι και πως διαβάζω και τι πιστεύω.

    Επίσης δεν ξέρω τι σχέση έχουν τα γεγονότα σε Λάρισα και Δράμα με αντιφασιστικές εκδηλώσεις εκτός και αν σας αρέσουν τα κουτάκια ή οι γενικεύσεις. Επίσης περιμένω άρθρο του blog σας για Αμυγδαλέζα, για να δούμε μέχρι που τελειώνει ο αντιφασισμός σας.

    1. “Τα ίδια λέει και ο Δενδιάς με την ομάδα Μουρούτη κλπ κλπ”. Μήπως πρόκειται για “λογικό άλμα” (στην καλύτερη περίπτωση) ? Ούτε σας είπα τι να διαβάσετε και τι όχι. Πρότεινα κάτι (το οποίο δεν διαβάσατε, αν κρίνω από την ταχύτητα της απάντησης) το οποίο συγκεντρώνει τα γεγονότα στην Αραβο-ισραηλινή διαμάχη. Οπως θέλετε και μπορείτε.

      1. Λογικό άλμα κάνετε εσείς που πιστεύετε ότι η κριτική στο Ισραήλ μπορεί να αφορά μόνο το Αραβο-Ισραηλινό το οποίο προσωπικά έχω χεσμένο. Θεωρώ άλλα ζητήματα στο Ισραήλ πολύ σημαντικότερα κριτικής.

        1. προφανώς δεν μιλάμε για το ίδιο βιβλίο – εκτός αν παρέθεσα λάθος σύνδεσμο 🙂

  9. @Servitoros, εσείς προσπαθείτε να μας βάλετε σε κουτάκια, προσπαθώντας να μας εξισώσετε με τις πρακτικές του “Πρώτου Θέματος” και να μας ενοχοποιήσετε επειδή αναπαράγουμε κείμενα συγκεκριμένων δημοσιογράφων, για ορισμένους από τους οποίους χρησιμοποιείτε απαράδεκτους και αστήρικτους χαρακτηρισμούς. Αρκετά, να πάτε να προπαγανδίσετε αλλού τις “αλήθειες” σας.

    1. για ορισμένους από τους οποίους χρησιμοποιείτε απαράδεκτους και αστήρικτους χαρακτηρισμούς.
      —–
      Την Δευτέρα που θα ψάξω να βρώ εάν υπάρχει έντυπο αρχείο για το ΠΘ και φωτογραφήσω το άρθρο του Ζαχαριάδη με τις φωτογραφίες με το black up θα δούμε τα “περί αστήρικτων χαρακτηρισμών και προπαγάνδας”.Περιμένω το τι ακριβώς είναι “απαράδεκτος χαρακτηρισμός”.

  10. Αναφερθήκαμε στους Φύσσα και Κουναλάκη, φυσικά. Και κάτι τελευταίο: σχολιαστές που επιδιώκουν να μας καθορίσουν με εριστικό τρόπο ακόμα και τι θα γράφουμε (π.χ. Αμυγδαλέζα) είναι ανεπιθύμητοι σε αυτό το ιστολόγιο. Τα αποτελέσματα της έρευνάς σας δε μας ενδιαφέρουν. Τέλος της συζήτησης.

  11. Εφ’όσον έχετε αφαιρέσει το τελευταίο σχόλιο μου, σας ζητώ να αφαιρέσετε το σύνολο των σχολίων μου από το blog σας για να ολοκληρώσετε τον μονόλογο σας.

    1. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν υπήρξε μονόλογος, από την άλλη όμως δε σεβαστήκατε βασικές αρχές του διαλόγου. Με μένα δε θα ξανακάνετε διάλογο. Τέλος.

  12. Είμαι αντιφασίστας και αντ-αντισημίτης, με ειδική ευαισθησία απέναντι στους Εβραίους, τους Ισραηλινούς και το δικαίωμα του Ισραήλ να υπάρχει σαν κράτος. και στα γραπτά μου, ιδίως όμως στη ραδιοφωινική εκπομπή μου στον 9.84, έχω επανειλημμένα προβάλλει συγγραφεις και βιβλία για το θέμα (Βαρών, Σιμπή κλπ). Επιπλέον,δε χάνω ευκαιρία να στηλιτεύσω τις αντι

  13. – εβραϊκές παρανοειδείς φαντασιώσεις που επιχωριάζουν στην Ελλάδα. Ως φιλελέυθερος, νιώθω είμαι αντιρατσιστής και αντιεθνικιστής.

    Οι αριστεροί μας φίλοι θα πρέπει, ίσως, ν΄αναρωτηθούν γιατί ο αντισημητισμός άνθισε σε πολλές ΄χώρες του αξέχαστου υπαρκτού σοσιαλσιμού περισσότερο απ΄ότι στη φασιστική Ιταλία.για παράδειγμα.

    Δημήτρης Φύσσας

    1. Σχετική ανάρτηση εδώ:

      http://goo.gl/r33bBm

      (ας διαβαστούν και τα σχόλια
      10/10/2013 στις 7:48 πμ
      και
      13/10/2013 στις 8:11 μμ)

      [ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
      Προσωπικά, διατηρώ το δικαίωμα
      να μην είμαι ούτε αριστερός, ούτε δεξιός].

  14. Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να προσθέσω μια παρατήρηση που αφορά τα σχόλια σε αυτό το ιστολόγιο. Ως διαχειριστές του ιστολογίου διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρούμε σχόλια όταν θεωρούμε ότι η συζήτηση δεν έχει πλέον νόημα ή να αποκλείουμε σχολιαστές όταν θεωρούμε ότι δεν έχουν να προσφέρουν απολύτως τίποτα σε αυτό το ιστολόγιο. Είμαστε ούτως ή άλλως εναντίον των ατέρμονων συζητήσεων και δεν ήρθαμε να κάνουμε φίλους.

    1. καμιά φορά όμως αξίζει να τους αφήνεις μόνο και μόνο για να ξεσκεπάζεται ο λόγος και οι προθέσεις τους..

Leave a reply to DiKra Cancel reply