Ο Δημήτρης Φύσσας για το ξέπλυμα της “Χρυσής Αυγής” από δύο αριστερούς

Αριστεροί υπέρ Χρυσής Αυγής;

Πλεκτάνη Εβραίων – «κοινοβουλευτικής χούντας» ο φόνος Φύσσα

24/09/2013

του Δημήτρη Φύσσα

«Η Χρυσή Αυγή ως κόμμα είναι αθώα του αίματος στο Κερατσίνι. O Ρουπακιάς εκτελούσε εντολές άλλων. Ήθελε εξαρχής να συλληφθεί και να φάει ισόβια. Σιωνιστικά υπερεθνικά κέντρα πάνε να φορτώσουν στη Χρυσή Αυγή το φόνο του Παύλου Φύσσα. Η μόνη που ωφελείται από το φόνο είναι η «κοινοβουλευτική χούντα» Σαμαρά – Βενιζέλου. Και η δημοκρατία κινδυνεύει από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ».

ΜΟΥΦΑΝΕΤ: Ο Ηλίας Κασιδιάρης, ενώ δείχνει στους πουλημένους δημοσιογράφους, την αυθεντική εικόνα του δολοφόνου με τον καθοδηγητή του, διαψεύδοντας έτσι κάθε σχέση του με τη Χρυσή Αυγή. Via http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.moyfanet&id=27808

ΜΟΥΦΑΝΕΤ: Ο Ηλίας Κασιδιάρης, ενώ δείχνει στους πουλημένους δημοσιογράφους, την αυθεντική εικόνα του δολοφόνου με τον καθοδηγητή του, διαψεύδοντας έτσι κάθε σχέση του με τη Χρυσή Αυγή. Via http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.moyfanet&id=27808

Πώς σας φαίνεται αυτή η άποψη; Ακραία, εξεζητημένη, εξωφρενική; Ψεκασμένη; Ή απλά χρυσαυγίτικη;

Χρυσαυγίτικη είναι, με την έννοια ότι προβλήθηκε δεόντως και πανηγυρικά από το site της νεοναζιστικής οργάνωσης. Αλλά οι πρωτογενείς συντάκτες είναι αριστεροί. Συγκεκριμένα, οι αριστεροί διανοητές κ. Δελαστίκ (στο «Πριν») και Φωτόπουλος («Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία»). Α, και μαζί με το site της Χρυσής Αυγής, η βαρυσήμαντη αυτή ανάλυση, τουλάχιστον του κ. Δελαστίκ, αναδημοσιεύτηκε και από τον ιστότοπο «iskra», που εκφράζει το αριστερό ρεύμα/ πλατφόρμα κλπ του ΣΥΡΙΖΑ. Με απλά λόγια τον κ. Λαφαζάνη και τους συν αυτώ.

Αν μπερδευτήκατε, ειλικρινά δεν φταίω εγώ. Ας ξαναπροσπαθήσουμε από την αρχή.

[…]

  • Διαβάστε τη συνέχεια στο athensvoice.gr. Να θυμίσουμε ότι σε πρόσφατο άρθρο του στο “Έθνος”, ο Γιώργος Δελαστίκ μιλάει με θαυμασμό για τους Αδελφούς Μουσουλμάνους, θεωρώντας μάλιστα ότι η ηγεσία του αιγυπτιακού στρατού “είναι πλήρως διαβρωμένη πολιτικά και οργανωτικά από εκατοντάδες πράκτορες των ΗΠΑ και του Ισραήλ”. Πίσω από το πραξικόπημα, λοιπόν, “είναι οι Αμερικανοί και οι Ισραηλινοί, οι οποίοι ξαναπαίρνουν στα χέρια τους τον πλήρη έλεγχο της Αιγύπτου.” Τόσο απλά. Ένας φανατικός ισλαμιστής και υποστηρικτής του Μόρσι θα έγραφε πάνω κάτω τα ίδια.
  • Ενημέρωση: Διαβάζουμε ότι το “Έθνος” αποδοκίμασε έντονα τις απόψεις Δελαστίκ για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Ας σοβαρευτούμε λίγο. Το “Έθνος” δεν είχε πρόβλημα να δημοσιεύσει τον Ιανουάριο του 2010 άρθρο του συνεργάτη της, στο οποίο υποστήριζε ότι ο εμπρησμός της Συναγωγής των Χανίων είναι προβοκάτσια ξένων υπηρεσιών “με στόχο τη δυσφήμηση της Ελλάδας στον εβραϊκό κόσμο που κατέχει κορυφαίες θέσεις στο παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα, σε μια φάση που η χώρα μας βρίσκεται σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση και επομένως έχει ανάγκη τις ξένες τράπεζες”. Η εβραιόφοβη συνωμοσιολογία σε όλο της το μεγαλείο. Ελάχιστοι είχαν τότε διαμαρτυρηθεί.
  • Ενημέρωση, 27/09/2013: “Οσον αφορά τις εφημερίδες στις οποίες αρθρογραφούν οι δύο αναπάντεχοι συνήγοροι της Χρυσής Αυγής, το μεν «Εθνος» έσπευσε να διαφοροποιηθεί από τον Γ. Δελαστίκ, δηλώνοντας ότι δεν θα φιλοξενούσε ποτέ παρόμοιες θέσεις, ενώ η «Ελευθεροτυπία» δημοσίευσε ασχολίαστο το συγχωροχάρτι που προσέφερε στη Χρυσή Αυγή ο κ. Φωτόπουλος, το πρόβαλε μάλιστα και στο πρωτοσέλιδό της. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Χρυσή Αυγή επιδοκιμάζει και επικαλείται άρθρο της «Ελευθεροτυπίας». Ηταν το καλοκαίρι του 2001, όταν η εφημερίδα της ναζιστικής οργάνωσης θρηνούσε για την εκτέλεση του Τίμοθι Μακβί στις ΗΠΑ, του ανθρώπου που ήταν υπεύθυνος για το πολύνεκρο μακελειό της Οκλαχόμα. Η εφημερίδα αναδημοσίευε τη φράση που είχε αφιερώσει στον Μακβί «ο δημοσιογράφος που γράφει τις εύστοχες φράσεις πάνω στο δελτίο καιρού της “Ελευθεροτυπίας”: Εκτέλεσαν με τις ενέσεις τους τη μόνη φωνή που ξεσκέπασε εμπράκτως τις φονικές ανέσεις τους». Ο άνθρωπος που είχε γράψει τότε αυτές τις γραμμές που θαύμασε η Χρυσή Αυγή είναι σήμερα διευθυντής στην «Ελευθεροτυπία» του κ. Οικονομόπουλου. Και είναι ο ίδιος που με ανάρτησή του στο Διαδίκτυο μας απέδιδε ότι ασχολούμαστε ως δημοσιογράφοι με πολύ περιθωριακά θέματα, εννοώντας την πολύχρονη έρευνά μας για τη Χρυσή Αυγή. Πραγματική κατάντια.” (Απόσπασμα άρθρου του Δημήτρη Ψαρρά που δημοσιεύτηκε στην «Εφημερίδα των Συντακτών» της 27ης Σεπτεμβρίου, via left.gr)
Advertisements

44 thoughts on “Ο Δημήτρης Φύσσας για το ξέπλυμα της “Χρυσής Αυγής” από δύο αριστερούς

    • Τόσο ξέρεις, τόσο λες. Αντε τώρα στον Φωτόπουλο, που έχεις το θράσος να βάλεις link της ΠΔ και σε αυτό εδώ το έντιμο ιστολόγιο.

  1. Για το θέμα του αντισιωνισμού ως συνιστώσα της σύγχρονης εβραιοφοβίας, παραθέτουμε απόσπασμα πρόσφατου άρθρου του Ανδρέα Πανταζόπουλου στο περιοδικό “Νέα Εστία”:

    “Η αρνητική ουσιοποίηση του Ισραήλ συναντάται σε ένα πλήθος πολιτικών και ιδεολογικών λόγων, αλλά και πολιτισμικών αναπαραστάσεων, καταρχάς προερχόμενων από την ακροδεξιά (ναζιστική ή μη), αλλά και με διαφορετικό τρόπο από μερίδες της ακροαριστεράς.

    Ο ακροδεξιός λόγος κλίνει, στο πλαίσιο αυτό, να κατασκευάζει την εικόνα του Εβραίου ως απειλητική εθνότητα, και να αποδίδει στον σιωνισμό δαιμονικές και μιαρές ιδιότητες, ενώ ο ακροαριστερός εμφανίζεται πιο πολιτικοποιημένος, αγκιστρώνεται σε μια παραπλανητική ανάγνωση των ιστορικοπολιτικών εξελίξεων και της συγκυρίας. Σχεδόν πάντα, ο ακροαριστερός εβραιόφοβος λόγος ουσιοποιεί και δαιμονοποιεί τον σιωνισμό, τον οποίο και ταυτίζει με ρατσισμό, ιμπεριαλισμό και αποικιοκρατία, στοιχεία τα οποία δεν λείπουν βέβαια, όπως είδαμε, από τον αντίστοιχο ακροδεξιό, αλλά που ερμηνεύονται από αυτόν ως απορρέοντα από τη “φυσιολογία”, από το “χαρακτήρα” ενός λαού. Η ακροαριστερή εβραιοφοβία συνοψίζεται στη διατύπωση: “είμαι αντισιωνιστής, όχι αντισημίτης” (ιδεολογικό σύνθημα, βέβαια, που δεν αφήνει καθόλου αδιάφορο ένα μέρος της ακροδεξιάς εβραιοφοβίας). Αλλά, αν ο αντισιωνισμός εξισώνεται με τον ρατσισμό, τότε ο αντισιωνιστής μπορεί να εξισωθεί με τον αντιρατσιστή. Με το απατηλό ένδυμα του αντιρατσισμού, η σύγχρονη αριστερή εβραιοφοβία αποτελεί σήμερα τον μόνο ανεκτό και σεβαστό ρατσισμό στον δημόσιο χώρο. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, και οι δύο ρατσιστικοί λόγοι, ακροδεξιός και ακροαριστερός, συμπίπτουν στην απροϋπόθετη, διαρκή, και μονομερή καταγγελία του Ισραήλ για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή. Την ίδια στιγμή που η ακροαριστερή εβραιοφοβία, με δημόσιες πρωτοβουλίες της, προτρέπει σε πολύμορφο μποϋκοτάζ του Ισραήλ, εμπορικό, εκπαιδευτικό, πολιτισμικό.”

    Παρακαλώ να διαβαστεί ολόκληρο το άρθρο εδώ: http://cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=2481:2012-10-30-04-07-32&catid=35:jewdaism&Itemid=59
    Οι αναλύσεις αυτές αποδίδουν, κατά τη γνώμη μας, ευκρινώς την εβραιοφοβική διάσταση των κειμένων του κ. Φωτόπουλου.

  2. επιλέγω από το κείμενο το εξής:
    “… The two men note
    that while openly advocating the murder of Jews
    is no longer en vogue,
    denying Israel the right to defend itself
    (which is essentially the same thing)
    has become internationally acceptable …”

    http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/23893/Default.aspx
    Pakistani Muslim, Egyptian Christian say anti-Zionism IS anti-Semitism
    Thursday, June 06, 2013

    In a must-watch interview with Arutz Sheva TV, a British-born Pakistani Muslim and an Egyptian Christian pastor explain how Israel’s Islamic enemies have turned anti-Zionism into a convenient cover for what is really anti-Semitism.

    The two men, who were visiting Israel last week, note that while openly advocating the murder of Jews is no longer en vogue, denying Israel the right to defend itself (which is essentially the same thing) has become internationally acceptable.

    One of the men, Kasim Hafeez, also takes aim at the ridiculous accusations that are slung at Israel every day.

    All one has to do is visit Israel and “you’ll see how laughable the apartheid slur is,” says Hafeez.

    Watch the full video:

    Zionist Muslims: Moderate Islam Must Fight the Radical
    Published on May 30, 2013

  3. @Yosef, οι Έλληνες αριστεροί έχουν σίγουρα να ωφεληθούν διαβάζοντας Postone. Αντ’αυτού ασχολούνται με τον Φωτόπουλο γιατί αναπαράγει αυτά που λένε τα δελτία των οκτώ. Είναι mainstream οι απόψεις του.

  4. Ο αντισιωνισμός δεν είναι κάτι καινούριο. Τα καημένα τα ΚΑΘΕ-ΧΡΩΜΑΤΟΣ-φασιστοειδή συν οι “χρήσιμοι ηλίθιοι” προσπαθούν χρόνια τώρα να απονομιμοποιήσουν το κράτος του Ισραήλ …
    Δείτε εδώ ένα κείμενο του κ. Περ Αλμαρκ (σελ. 2 και συνέχεια στη σελ. 30) που δημοσιεύτηκε το 1985 στα “Χρονικά”.
    http://www.kis.gr/scanned_small/T080-T081small.pdf

    Πληροφορίες για τον κ. Περ Αλμαρκ, εδώ
    http://en.wikipedia.org/wiki/Per_Ahlmark

  5. κι ένα ακόμη, που αναλύει πλήρως την υστερία των δήθεν “αντισιωνιστών”
    http://goo.gl/xrDLPI
    Σπάζοντας τον Πάγο: μέρος 2ο Για όσους δεν μπορούν να χαλαρώσουν με το Ισραήλ… [το παράδειγμα της Περιεκτικής Δημοκρατίας και ένα quiz]
    Posted on Μαρτίου 12, 2008 by terminal119archive

  6. Εμπιστεύομαι ΜΟΝΟΝ Εβραίους αντι-σιωνιστές, τώρα πλέον…

    Διότι υπάρχουν κι αυτοί, όπως ασφαλώς ξέρετε.
    http://mondoweis.net

    Πέραν αυτού… σε ΠΟΛΥ γενικές γραμμές συμφωνώ.

    Μπερδεύετε βέβαια, κατ’ εμέ, αγρίως… τον λαλημένο Φωτόπουλο
    με τον όχι αλάνθαστο (αλλά σχετικά σώφρονα) Δελαστίκ.

    Main-stream κατάντησε η ΠΑΡΑΝΟΙΑ του Φωτόπουλου.
    (και σ’ αυτό συμφωνώ, σκέτο δελτίο των οκτώ).

  7. Αγαπητοί φίλοι,
    θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τη _γενίκευση_ ότι
    “ΟΛΟΙ οι αντι-σιωνιστές είναι ΚΑΙ αντισημίτες”
    (κάτι που εμμέσως πλην σαφώς υπονοούν οι πάντες, εδώ…)

    Βέβαια το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο…
    ΙΔΙΩΣ για έναν Ελληνα,
    να κατορθώσει μια τέτοια ισορροπία
    (αντίθεσης στο σιωνισμό χωρίς να ρέπει στον αντισημιτισμό)…
    …αλλά δεδομένου ότι υπάρχουν ΚΑΙ αρκετοί, ΠΑΡΑ πολλοι Αμερικανοί Εβραίοι αντι-σιωνιστές, σε διεθνές επίπεδο θάλεγα ότι η γενίκευση αυτή είναι ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ τώρα πλέον…

    Αντι-σιωνιστής (με μια άλλη έννοια)
    ΔΕΝ είναι εκείνος που επιδιώκει την καταστροφή ή διάλυση του Ισραήλ,
    αλλά μπορεί να θέλει τον εκδημοκρατισμό του,
    την τήρηση διεθνών συνθηκών
    την κατάργηση βασανιστηρίων σε βάρος μη-Εβραίων (δηλαδή Παλαιστίνιων)…
    …κι ένα σωρό άλλα θεμιτά πράματα,
    με τα οποία… ακόμη και ο κ. Κοέν ΔΕΝ νομίζω ότι θα μπορέσει να εντοπίσει πρόβλημα…
    “αντι-σημιτισμού”.

    Υπάρχουν αήμερα π.χ. και Εβραίοι διανοητές
    που μιλούν για ένα κοσμικό ΕΝΙΑΙΟ κράτος (Εβραίων και Αράβων ή άλλων)
    στη θέση της σημερινής κατάστασης (ή και των δύο κρατών Ισραήλ/Παλαιστίνης) κ.ο.κ.
    ___
    Πάμε παρακάτω…
    Είμαι ο τελευταίος που θα υποστήριζε τον Τάκη Φωτόπουλο…
    και σας προσκαλώ στα αναλυτικά μου σχόλια όπου… αποδομώ το μπουρδο-άρθρο του
    π.χ. εδώ
    http://omadeon.wordpress.com/2013/10/07/takis-fotopopulos-slanders-omadeon/#comment-116672
    (το πιο πρόσφατο σχόλιο, με… ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ συμπεράσματα, θάλεγα)

    Πάντως θεωρώ τον Τ.Φ. “λανθάνοντα αντισημίτη”
    ένας φίλος μου τον θεωρεί “ακραίο αντισημίτη”
    και μια φίλη μου τον θεωρεί… άααλλα πράματα (που δεν λέγονται -χεχε).

    Αυτή τη στιγμή πάντως…
    ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ “Εβραίος” στο… κρεματόριο που έστησε ο Φωτόπουλος
    είμαι… εγώ ο ίδιος.
    (Κι ας μη γεννήθηκα Εβραίος -χαχαχα)

    • @Omadeon, σαφώς και η κριτική του Ισραήλ είναι θεμιτή, για να μη πούμε επιβεβλημένη. Αυτή η κριτική, όμως, πρέπει να γίνεται σε ορισμένα συγκεκριμένα πλαίσια, ώστε να αποφεύγεται η αρνητική ουσιοποίηση της συγκεκριμένης χώρας. Κάποια κριτήρια αναφέρεις εσύ ο ίδιος. Για τον εκδημοκρατισμό δεν είμαι σίγουρος: σε ποια άλλη χώρα της Μέσης Ανατολής γίνονται αναίμακτες και μη νοθευμένες εκλογές; Αν το Ισραήλ χρειάζεται εκδημοκρατισμό, τότε η Ελλάδα του Κασιδιάρη και του Γερμενή τι χρειάζεται; Δυσκολεύομαι να βρω την κατάλληλη λέξη. Και κάτι τελευταίο: στην Ελλάδα έχουμε πήξει στους αρθρογράφους που καταγγέλλουν κάθε τόσο το “βάρβαρο” Ισραήλ. Άλλες χώρες δεν υπάρχουν; Με τη Συρία, την Αίγυπτο ή τη Βόρεια Κορέα θα ασχοληθεί ποτέ κανένας; Ή μήπως ο Άσσαντ είναι κι αυτός μαριονέτα των σιωνιστών, οπότε δε χρειάζεται να μπούμε καν στον κόπο;

      • Βρίσκω εξαιρετικά σώφρον το σχόλιό σου, σε αντίθεση με άλλα (π.χ. στο τέρμιναλ 119) που είναι κατ’ εμέ ακραια (εξισώνοντας απολύτως ΚΑΘΕ αντισιωνισμό με αντι-σημιτισμό).

        Η αλήθεια να λέγεται, όμως…

        “Αντισιωνιστής” ΔΕΝ είναι (απαραίτητα) κάποιος που θέλει να καταστρεψει το Ισραήλ.

        Διότι… μπορεί κάλλιστα κάποιος (ακόμη και Εβραίος, όπως πολλοί σήμερα) να θεωρεί λανθασμένο τον ΤΡΟΠΟ που ιδρύθηκε το Ισραήλ, ή (ακόμη και) να θεωρει έγκλημα το “Νάκμπα” (εθνοκάθαρση των Παλαιστινιων) αλλά… παρόλ’ αυτά να ΜΗ θέλει καθόλου το κακό του Ισραήλ, ή τη διάλυσή του, ή (ακόμη λιγότερο) ένα “νέο ολοκαύτωμα” (ο μη γένοιτο)…
        …αλλά (αντίθετα) να θέλει μια μακροπρόθεσμη ΕΙΡΗΝΗ, με συνύπαρξη Ισραηλινών και Παλαιστίνιων, με ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ των λαθών, ακόμη και των δυσάρεστων σε κάθε πλευρά, με ένα σωρό βελτιώσεις, της κατάστασης εκεί…

        Με αυτή την έννοια, επίσης… κάποιος (Τούρκος ή Ελληνας) μπορεί να θεωρεί λάθος την άλωση της Πόλης, αλλά να μη θέλει καθιόλου την… επιστροφή της στην Ελλάδα, ή να είναι αντι-κεμαλιστής,αλλά χωρίς να είναι τουρκοφάγος Ελλην (ή προδοτικός Τούρκος).
        (η αναλογία με τον αντι-σιωνισμό είναι προφανής).

        Αλλωστε, ο σιωνισμός [σαν κίνημα] είχε και τους πολέμιούς του ΕΝΤΟΣ του Εβραϊσμού. Κι ήταν πάρα πολλοί. Ακόμη και σήμερα αν μπείτε στο http://mondoweiss.net θα βρείτε ΠΑΡΑ πολλούς, έντιμους και ειλικρινείς Εβραίους που δεν χάνουν ευκαιρία να τονίζουν ότι αυτο-προσδιορίζονται σαν “αντισιωνιστές”.

        Τα… ελληνικά καραγκιοζιλίκια είναι άααλλο θέμα, βέβαια.
        Εχετε πολύ δίκιο όταν τα εντοπίζετε.

        Κι είναι πονεμένη ιστορία αυτός ο ιδιότυπος ελληναράδικος αντισημιτισμός, που… (εκτός του ρατσισμού του) ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ παν τα τέσσερα. Ιδίως όταν βαζίζεται σε ιστορικά ψεύδη, αλλά και σε μια πανηλίθια αντίληψη “ανωτερότητας” των Ελλήνων (με τους Εβραίους σαν ΔΗΘΕΝ προαιώνιους εχθρούς του, κάτι εντελώς ανιστόρητο).

        • Καλό θα είναι να αποφεύγουμε τους εύκολους χαρακτηρισμούς για συλλογικότητες όπως το terminal119. Κείμενα σαν αυτό μας βρίσκουν απόλυτα σύμφωνους:
          http://terminal119archive.wordpress.com/2009/01/03/%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C/

        • @DiKra
          Ασφαλώς έχεις δικιο σε πολλά εδώ.
          Δεν υπονόησα κάποιον εύκολο χαρακτηρισμό, όμως, για το τερμιναλ119.

          Το άρθρο που σας βρίσκει “απόλυτα σύμφωνους”, τυχαίναι να με βρίσκει ΕΠΙΣΗΣ (σε ΓΕΝΙΚΕΣ γραμμές) σύμφωνο…

          Μόνο που διαφωνώ με τον τίτλο…
          που θα μπορούσε να είναι
          “ΟΤΑΝ ο αντισιωνισμός γίνεται αντισημιτισμός”.

          Για το ίδιο το άρθρο (που έχω διαβάσει από παλιά)…
          έχω πάααρα πολλά να πω.
          Πάαρα πολά όπου να συμφωνήσω ή και να χειροκροτήσω,
          αλλά και μερικά όπου εξακολουθώ να διαφωνώ.

          Σταματώ για να μην θεωρηθεί ότι σπαμάρω με υπερβολικά σχόλια.
          Τέτοια θέματα ΕΙΝΑΙ πολύπλοκα και απαιτούν άρθρα, έρευνες και ΠΟΛΥ διάλογο.

  8. Κι ενα τελευταίο (και καληνυχτίζω, ή… καλημερίζω)

    Λογικά, ΔΕΝ στέκει η κατηγορία της “Εβραιοφοβίας” που εκτοξεύετε κατά του Δελαστίκ, στην ακόλουθη παράγραφο του παρόντος άρθρου:

    Ενημέρωση: Διαβάζουμε ότι το “Έθνος” αποδοκίμασε έντονα τις απόψεις Δελαστίκ για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Ας σοβαρευτούμε λίγο. Το “Έθνος” δεν είχε πρόβλημα να δημοσιεύσει τον Ιανουάριο του 2010 άρθρο του συνεργάτη της, στο οποίο υποστήριζε ότι ο εμπρησμός της Συναγωγής των Χανίων είναι προβοκάτσια ξένων υπηρεσιών “με στόχο τη δυσφήμηση της Ελλάδας στον εβραϊκό κόσμο που κατέχει κορυφαίες θέσεις στο παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα, σε μια φάση που η χώρα μας βρίσκεται σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση και επομένως έχει ανάγκη τις ξένες τράπεζες”. Η εβραιόφοβη συνωμοσιολογία σε όλο της το μεγαλείο. Ελάχιστοι είχαν τότε διαμαρτυρηθεί.

    Διάβασα ξανά εκείνο το άρθρο του Δελαστίκ.
    Διαπιστωσα ότι
    1) Ειναι δεδομένο ότι αναρωτιέται αν υπαίτιες ήταν “ξένες υπηρεσίες”, αλλά με κανέναν τρόπο δεν είπε ή υπονόησε ότι ήταν ισραηλινές (ή ότι ήταν Εβραίοι οι δράστες).
    2) Είναι δεδομένο ότι καταδίκασε τον αντισημιτισμό (στο τέλος του άρθρου). Αναρωτιέται δηλαδή… (αυτός ο άνθρωπος… πάντα αναρωτιέται, αναρωτιέται… και μας πρήζει τ’ αρχίδια αναρωτούμενος, αλλά τέλος πάντων)…αναρωτιέται αν ένοχοι ήταν τίποτα αντισημίτες ή αν ήταν πρακτοράκια ξένων υπηρεσιών που δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ σχέση με Ισραήλ ή Εβραίους…
    …και μάλιστα με σκοπό να υπονομεύσουν τις σχέσης Ελλάδος και Εβραίκών κύκλων, όπως π.χ. τραπεζίτες (!!!) χα χα χα…

    Ε, ντάξει. Δεν πιστεύω να θίγεστε τόσο πολύ που πήγε το μυαλό του ΤΟΟΣΟ μακριά…

    Για τραπεζίτες μίλησε ο άνθρωπος.
    Ντάξει, δεν είναι όλοι Εβραίοι…
    και δεν έχει σημασία το αν είναι ή όχι…
    αλλά κόψτε κάτι.

  9. Από το διαγραμμένο άρθρο της wikipedia για τον Adam Horowitz, έναν από τους bloggers στο “Εβραϊκό” mondoweiss.
    Διαγράφηκε λόγω σύμπτυξης με το κύριο λήμμα για το mondoweiss – λέει η “Παλαιστινιακή” προπαγάνδα.
    (ίσως σύντομα να έχουμε αποκαλύψεις, όπως στην περίπτωση του Israel Shamir).

    Τελείωνε ως εξής:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Horowitz_(journalist)
    Adam Horowitz (journalist)

    The Jerusalem Center for Public Affairs notes that Horowitz has written on the Mondoweiss blog “[if] they are asking if I support a Jewish state…the simple answer is no.”[17] On the blog Horowitz went on to explain: “This is for the reasons stated above: it is impossible for there to be equality in Israel/Palestine while there is a state that offers special and exclusive rights to Jews over other people.”[18]

    17. Adam Levick, Anti-Semitic Cartoons on Progressive Blogs, Jerusalem Center for Public Affairs, September 2, 2010.
    18. Adam Horowitz, ‘Mr. Horowitz, tell us what you think of the two-state solution’, Mondoweiss, March 15, 2009.


    Παραθέτω τις παραπομπές 17 και 18, εδώ
    http://jcpa.org/article/anti-semitic-cartoons-on-progressive-blogs/
    Anti-Semitic Cartoons on Progressive Blogs
    Adam Levick, September 2, 2010

    τι λέει ο Horowitz – απόσπασμα
    http://mondoweiss.net/2009/03/adam-horowitz-on-the-twostate-solution.html
    ‘Mr. Horowitz, tell us what you think of the two-state solution’
    by Adam Horowitz on March 15, 2009

    The longer answer gets to the real reason I think people tend to ask this question, especially if they’re confrontational: they are asking if I support a Jewish state. The simple answer is no. This is for the reasons stated above:

    • Διάβασα αρκετά από αυτά…
      Ο Horowitz δεν πιστεύει στον “εβραΪκό χαρακτήρα” του Ισραηλινού κράτους.
      Πιστεύει ότι πρέπει να γίνει κοσμικό κράτος με ίσα δικαιώματα για όλους.

      Ε, δικαίωμά του.

  10. Γενικά, τα επιχειρήματα του τύπου
    “να και οι τάδε Εβραίοι το λένε αυτό”
    είναι τουλάχιστον ΣΑΘΡΑ.
    Σαν να έλεγα εγώ
    “ο Σαμαράς (ή το ΠΑΣΟΚ ή το ΣΥΡΙΖΑ, …) λέει αυτό (το τάδε)”.

    Αλλά είναι γνωστό mantra των αντισημιτών.

    • Τρίχες εδώ. Κι ένας Εγγλέζος μπορεί να σχολιάσει την Ελλάδα αναφερόμενος σε δηλώσεις Σαμαρά ή ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΡΙΖΑ…

      Αυτό τον κάνει “ανθέλληνα”? Κόψε κάτι…

        • “Το είπε και η τηλεόραση “(π.χ. του ναζιστή Χατζάρα)

          Χαλάρωσε,
          δεν είναι το ίδιο με το να λέμε “το είπε και η Haaretz” ! 🙂

  11. Ε ντάξει, ενο-εβραϊκές διαμάχες μεταξύ main-stream και περιθωριακών, ή μεταξύ σιωνιστών και αντισιωνισρών, υπάρχουν αρκετές, αγαπητέ YOSEF22ADAR.

    Και φάουλ θα υπάρξουν, ΚΑΙ θιγόμενοι (δικαίως ή αδίκως)…
    και όλα τα “καλά” που βλέπουμε π.χ. μεταξύ πατριωτών και αντι-εθνικιστών στο Ελλάντα. 🙂

    Αυτό δεν σημαίνει κάτι ιδιαίτερο.
    ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ είναι, σε εκδημοκρατισμό του διαλόγου καταλήγει…

    Ακόμη κι αν ο Horowitz έγινε ο κακός λύκος που θέλει τη διάλυση του Ισραήλ, αυτό δεν σημαίνει και πολλά πράματα. Μπορεί να του τη βάρεσε η κατάσταση τόσο πολύ ώστε να έκανε σοβαρά λάθη (ΔΕΝ ΞΕΡΩ, θα μελετήσω τα λινκ να δω ΤΙ έγινε…)

    Αν δεν μάθουμε την τέχνη της αλληλο-κατανόησης όμως… μύρια κακά έπονται.

    • ΟΚ, Το θέμα δεν ειναι αυτό όμως.
      Είναι η συνεχής προβολή ΕβραΪκών συμβόλων σε περιοχές γεμάτες Παλαιστίνιων
      Φοβερό ποστ.
      Δες και τα σχόλια και… χαλάρωσε! 🙂

      • Ισλαμικά σύμβολα δεν υπάρχουν ? – σε πληροφορώ σε ΟΛΟ ΤΟ Ισραήλ, γιατί υπάρχει ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ. Και ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ σε όλους τους Αραβες. Οσο για την Χανουκιά, στήνεται και ανάβεται μόνο όσο διαρκεί η οκταήμερη γιορτή της Χανουκά. Και για τα υπόλοιπα μπορώ να σου εξηγήσω, αλλά χαμένος κόπος.

        • Ω ναι, υπάρχουν και ισλαμικά και άλλα ιερά σύμβολα.
          Απολύτως ελεύθερα, από ό,τι ξέρω.
          Μόνο που… σε περιοχές όπου ζουν κυρίως (ή αποκλειστικά) Παλαιστίνιοι… δεν ειναι και ό,τι καλύτερο να βλέπουν εβραϊκά σύμβολα σε κάθε τους βήμα, νομίζω.

          “χαμένος κόπος”? ΟΧΙ, τίποτε δεν (αφήνω να) πάει χαμένο…
          Αν δεν ήσουν εσύ ο ακούραστος υπερασπιστής του Ισραήλ,
          δεν θα ήξερα και μερικά τραγικά λάθη πολέμιών του, ω Γιοζέφ! 🙂

  12. Omadeon says:
    “Αγαπητοί φίλοι,
    θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τη _γενίκευση_ ότι
    “ΟΛΟΙ οι αντι-σιωνιστές είναι ΚΑΙ αντισημίτες”
    (κάτι που εμμέσως πλην σαφώς υπονοούν οι πάντες, εδώ…) …”

    Tο αντιγράφω ολόκληρο
    (κι ας διαβαστούν προσεκτικά όλα τα άρθρα που παρέθεσα. Αμήν)

    http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/anti-semitism/Anti-Semitism_&_Anti-Zionism.html
    Anti-Semitism:
    Anti-Semitism and Anti-Zionism

    There is a dangerous confluence between anti-Zionism and anti-Semitism,
    though the two concepts are not always identical.
    Anti-Zionism is often used to conceal hatred of Jews.
    Anti-Semitic views can be easily distinguished from legitimate criticism of Israel.

    •Consider the source. Is the speaker someone with a history of anti-Jewish attitudes?
    •Critics who habitually single out Israel for condemnation while ignoring far worse actions by other countries (especially other Middle Eastern countries) are anti-Semitic.
    •Likening Israel to Nazi Germany, or to traditional anti-Jewish stereotypical behavior is another sure sign of Jew-baiting.
    •Attacks on the merits of Israel’s existence rather than individual government policies are anti-Semitic.

    When approached by a student who attacked Zionism, Dr. Martin Luther King responded: “When people criticize Zionists, they mean Jews. You’re talking anti-Semitism.”

    (From Seymour Martin Lipset, “The Socialism of Fools—The Left, the Jews and Israel,” Encounter, (December 1969), p. 24.)

        • Αγαπητέ Dikra ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κριτική εκ μέρους σου, θα ήταν καλόδεχτη. Γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως είναι ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ. (Και όπως ξέρεις – και αναφέρεται και στο video – η κριτική ΜΕΣΑ στο Ισραήλ είναι κατά πολύ σκληρότερη από την “κριτική” των απανταχού αντισημιτών). Τώρα για τους υπόλοιπους, στα Εβραικά λέμε “χαβάλ αλ αζμάν” – “waste of time”.

      • ΟΛΑ σωστά είναι, πλην κάποιων… επιφυλάξεων για εξαιρέσεις στο νο.3

        Εχω διαφωνήσει συχνά με φιλους, γι’ αυτό το ζήτημα,
        εξηγώντας τους λόγους που η εξίσωση Σιωνισμού και ναζισμού,
        εκτός του ότι είναι οφθαλμοφανώς λανθασμένη από πολλές απόψεις,
        ανοίγει το δρόμο στον αντισημιτισμό.

        Παρόλ’ αυτά, ορισμένες ακραίες πολιτικές και πράξεις του Ισραήλ
        έχουν κάποτε καλοπροαίρετα συγκριθεί με (αμυδρά) αντιστοιχες ναζιστικές,
        ακόμη και και από Εβραίους πολέμιους του Ισραήλ.

        Δεν νομίζω να στέκει ΓΕΝΙΚΑ μια τέτοια συσχέτιση,
        αλλά κάποιες ομοιότητες είναι υπαρκτές, μερικές φορές.

        Προσωπικά ποτέ δεν το κάνω, αλλά δεν μπορώ και να χαρακτηρίσω ΟΛΟΥΣ όσους το κάνουν αντισημίτες, ιδίως σε περιόδους έξαρσης της καταστολής των Παλαιστινίων.

        • Διακρίνω μία τάση εκ μέρους του Omadeon για ακραίους και εν γένει απαράδεκτους συμψηφισμούς (“Δεν νομίζω να στέκει ΓΕΝΙΚΑ μια τέτοια συσχέτιση,
          αλλά κάποιες ομοιότητες είναι υπαρκτές, μερικές φορές”). Η δική μου συμμετοχή, επομένως, σταματά εδώ.

  13. Μαρία Αλβανού: “Το Ισραήλ είναι σε κατάσταση πολέμου. Και όμως προστατεύονται και δεν αναστέλλονται τα δικαιώματα και οι ελευθερίες των πολιτών του. Ακόμη και όταν αντιστρατεύονται την επίσημη πολιτική του κράτους. Την ίδια στιγμή που λάμβανε χώρα η τελευταία σύρραξη με τον Λίβανο όσοι διαφωνούσαν διαδήλωναν ελεύθερα στους δρόμους κατηγορώντας την τότε κυβέρνηση για την εμπλοκή. Οργανώσεις ισραηλινών, σκηνοθέτες, καλλιτέχνες, πανεπιστημιακοί κατά καιρούς ασκούν δριμεία κριτική για τις επιλογές της χώρας τους σε σχέση με τους Παλαιστίνιους και όχι μόνο. Και όλοι αυτά χωρίς να υφίστανται κάποια κύρωση. Το Ισραήλ δεν είναι ούτε Τουρκία, ούτε Ιράν, όπου έχουμε δει συγγραφείς και σκηνοθέτες να φυλακίζονται επειδή έχουν άλλη γνώμη και την προβάλουν μέσα από τα έργα τους.”
    https://enantiastonantisimitismo.wordpress.com/2010/06/08/maria-alvanou-israel/

    • Κι αυτό ολόσωστο είναι, αν και συχνά ξεχνιέται στην Ελλάδα…

      Είναι μάλιστα ο λόγος που ΥΠΑΡΧΕΙ δυνατότητα ειρηνικού ακτιβισμού κατά των ατοπημάτων Ισραηλινών αρχών ή του κράτους, ή των εποίκων, κ.ο.κ.

      Δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ ακούγονται οι φωνές αυτών των (ενίοτε ηρωικών) αντιφρονούντων (“ηρωικών” διότι δεν είναι λίγο να απειλούνται από θερμόαιμους σιωνιστές με θάνατο, να βρίζονται σαν προδότες και χαφιέδες αρκετά συχνά, κ.ο.κ.)
      Μερικές φορές τόσο πολύ… ώστε στο τέλος εγκαταλείπουν το Ισραήλ
      (όπως ο διαδικτυακός φίλος μου Ερέζ Ελούλ).

  14. Αγαπητέ Dikra και πολύ άντεξες.
    Μας αποστόμωσε (όπως έχουμε ξαναπεί, είναι ανίκητη – τα υπόλοιπα στο e-mail).
    Πάντως καλό είναι που γράφονται τέτοια (μη) spam σχόλια,
    γιατί αποκαλύπτονται … από μόνοι τους.

    Εχω όμως μια (ρητορική) ερώτηση :
    τι ενδιαφέρουν αυτό το ΕΙΔΙΚΗΣ θεματολογίας (όπως λέει και ο τίτλος του) ιστολόγιο
    οι καβγαδοτσαμπουκάδες του τάδε και του δείνα ?
    Αναφέρομαι στο παραπονεμένο link που παρατέθηκε στην αρχή.
    Στο κάτω-κάτω , δυό αντι”σιωνιστές” 😉 τσακώνονται.
    “Τρίχες” όπως θα έγραφε κάποιος σχολιαστής.

    Εγώ πάντως εμπιστεύομαι και νοιάζομαι
    μόνο τους σιωνιστές και τους φιλοσιωνιστές 🙂
    Προτιμήσεις – τι να κάνουμε ?

  15. @Omadeon

    Ο “Σιωνισμός”, αν έτσι ορίζεις τον ισραηλινό εθνικισμό, είναι μακριά. Ο ντόπιος εθνικισμός είναι κοντά. Και όποιος ασχολείται με τους μακρινούς εθνικισμούς (και ειδικά με τον συγκεκριμένο) σε ποσοστό (σχετικά με τους ντόπιους) μεγαλύτερο του 1% (και πολύ βάζω), το μόνο που κάνει είναι να ρίχνει νερό στο μύλο των ντόπιων εθνικιστών. Εσύ είσαι κοντά στο 50%. Ξεκόλλα, γιατί δε θέλει και πολύ να γίνει κανείς “έντιμος αριστερός”.

    • Αγαπητέ φίλε επαναφορτωμένε μαρξιστή,
      προσπαθώ να μην είμαι κολλημένος.

      Με αδίκησες κάπου, γιατί τα τελευταία χρόνια η ενασχόλησή μου με τον ισραηλινό εθνικισμό είναι ΣΧΕΔΟΝ μηδέν (κανένα ποστ 3 χρόνια? Κάτι τέτοιο…)

      Ειμαι όμως πολυλογάς και πεισματάρης να αποδείξω οτιδήποτε βρίσκω λογικό (χαχαχα).

      • Δεύτερο φάουλ: Marxist Reloaded λέγεται ο σχολιαστής και όχι “επαναφορτωμένος μαρξιστής”. Βασικός κανόνας σε αυτό το ιστολόγιο ο σεβασμός του άλλου. Η συζήτηση σταματάει εδώ.

Comments are closed.